thnrepresent

Damn girl!

Publicerad 2013-06-10 00:06:44 i

Jaha då var man hemma efter ännu en helg i götet. Dock var det ingen standard helg med min boyfriend utan summerburst vilket ni förmodligen inte har missat :) Jag brukar alltid ha för höga förväntningar och sedan känna mig besviken men denna gå gen hade jag inte jäääättteee förväntningar och blev inte heller jääättteee besviken :) Enda var väll Guetta eftersom att han är en av mina största idoler. Bäst var helt klart Albin Myers! <3 <3

Nu ska jag kolla på The L.A complex och mysa med min hund som jag på något konstigt sätt känner att jag har saknat sönder! Btw, EN VECKA KVAR PÅ P-BAKRIKEN!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2013-07-08 22:23:09

Dina fina ord gjorde min dag. Puss på dig min fina.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela